Traktowanie rolnika jako partnera. Odpowiednia obsługa gospodarstwa już po sprzedaży, zwłaszcza w zakresie serwisowania maszyn rolniczych. Wskazywanie odpowiednich produktów pod kątem przydatności w gospodarstwie, a nie marży dla sprzedawcy. To tylko kilka z cech firm, które zdaniem rolników są im przyjazne. Przynajmniej tak wynika z dotychczasowych edycji konkursu „Izydory”.
– Chcemy wyróżnić statuetką Izydora te firmy, które rolnicy sami uznali za najbardziej im przyjazne. Partnerstwo i zaufanie, to jest to coś co się w obecnych czasach liczy najbardziej. A sprawdza się to najbardziej w tych trudnych dla rolnika momentach – mówi dr Adam Koziołek, prezes Polskiego Wydawnictwa Rolniczego, wydawcy m.in. „Tygodnika Poradnika Rolniczego”.
Teraz właśnie rozpoczęła się trzecia edycja plebiscytu na firmę przyjazną rolnikowi. Konkurs „Izydory” podzielony jest na dwa etapy.
Pierwszy etap potrwa do 16 lutego 2020 roku. Do tego dnia Czytelnicy „Tygodnika Poradnika Rolniczego”, jak i inni rolnicy mogą zgłaszać firmy, które są według nich „najbardziej przyjazne dla rolnika”.
W drugim etapie rolnicy będą głosować na maksymalnie 9 wyło...
Jakie firmy są przyjazne rolnikom? Które z nich traktują rolnika i jego gospodarstwo jako najważniejszego partnera? Żeby się przekonać jakie przedsiębiorstwa najbardziej dbają o rolników organizujemy konkurs „Izydory”. Ten konkurs jest wyjątkowy, bowiem to rolnicy sami wskazują firmy najbardziej im przyjazne.