John Deere w Polsce zaczyna wprowadzać strategię „Dealer Jutra 3.0”. Rozpoczęcie wdrażania jej w życie zbiegło się w czasie ze zmianą na stanowisku prezesa spółki John Deere Polska. Dotychczasowego prezesa Mirosława Leszczyńskiego, który od 15 lat był związany z firmą, zastąpi Marko Borwieck.
– Zmiana w zarządzie wynika z tego, że nie chcieliśmy, aby jeden menedżer rozpoczynał wprowadzenie programu, a drugi przejmuje to w trakcie. Chcemy, aby jeden menedżer wprowadzał cały projekt – mówi Mirosław Leszczyński. – Poza tym, chciałem sobie zrobić prezent na 60. urodziny i przejść na emeryturę – dodaje.
Centrala amerykańskiej marki nieprzypadkowo wskazała na Marko Borwiecka, jako nowego szefa polskiego oddziału firmy. Przez wiele lat odpowiadał on za budowanie sieci sprzedaży maszyn John Deere’a w różnych państwach, w tym na polskim rynku i był jedną z osób odpowiedzialnych za wprowadzenie strategii „Dealer 2.0”. Przez 5 lat był też dyrektorem generalnym amerykańskiej marki na Szwecję i Danię.
Mniej dealerów, więcej mechaników
– W John Deere zawsze staramy się być o krok
przed konkurencją. T...