Cel Konkursu:
- Promocja stosowanych innowacyjnych rozwiązań przez podmioty branży mleczarskiej w zakresie produkcji, skupu, rozwoju kadr, technologii, potencjału i efektywności w kontekście podnoszenia konkurencyjności branży i jakości produktu finalnego (mleko i jego przetwory) w celu wypracowania pozycji na arenie krajowej i międzynarodowej.
- Wzrost wiedzy wśród kadry w zakładach przetwórczych, w szczególności i obszarze najnowszych trendów w przetwórstwie i konsumenckich oraz wśród rolników – producentów mleka w zakresie produkcji mleka i aktualnej sytuacji branży.
- Stałe podnoszenie jakości i atrakcyjności produktów mlecznych.
- Wzrost spożycia mleka i budowanie dobrego PR wokół mleka i produktów mlecznych.
- Upowszechnienie osiągnięć innowacyjnych w zakresie objętym Konkursem.
W Konkursie mogą wziąć udział:
- producenci mleka,
- podmioty przetwórstwa mleka,
- firmy za...