Marko Borwieck związany jest z marką John Deere od 2001 r., gdy dołączył do działu marketingu zakładu w Zweibruecken. W 2002 r. przeszedł do John Deere International, gdzie jako Sales Representative, współpracował z oddziałami w całej Europie, w tym w Polsce, awansując do rangi Territory Managera, a następnie Country Managera na rynki duński i szwedzki. W ramach swoich zadań odpowiadał m.in. za implementację strategii „Dealer Jutra” w Polsce. Od listopada 2018 r. pełnił funkcję Used Equipment Managera na cały Region 2, obejmujący Europę, Afrykę Północną, WNP oraz Bliski i Środkowy Wschód. Największym zadaniem stojącym przed nowym prezesem będzie konsolidacja sieci dealerskiej wedle najnowszej strategii amerykańskiego producenta.
Mirosław Leszczyński jest absolwentem Wyższej Szkoły Morskiej (obecnie Uniwersytetu Morskiego) w Gdyni. Po zakończeniu studiów był członkiem załogi legendarnego pasażerskiego liniowca transatlantyckiego Stefan Batory, na początku w randze asystenta intendenta, a później ochmistrza. Przez kolejnych kilka lat pracował jako hotel manager na statkach pasażerskich na Karaibach. Potem wyjechał do USA, gdzie pracował j...