Według Stowarzyszenia Niemieckiego Przemysłu Mleczarskiego (VDM), które nadzoruje ten program, taka komunikacja jest konieczna, ponieważ przemysł mleczarski zbyt długo zaniedbywał informowanie konsumentów o zaletach produktów mlecznych, zostawiając pole do popisu krytykom. Stąd opinia publiczna odniosła negatywne wrażenie na temat produkcji i przetwarzania mleka, które nie odpowiada rzeczywistości. Prowadzi to niestety do coraz częstszej rezygnacji z kupowania produktów wytwarzanych z krowiego mleka, zwłaszcza wśród młodego pokolenia.
15 eurocentów od tony
Ogólnoniemiecka promleczna komunikacja
branżowa została ogłoszona
na początku bieżącego roku.
W jego pierwszej połowie, federalne
stowarzyszenia branży mleczarskiej
reprezentujące całą branżę
uzgodniły szczegółową koncepcję
treści, organizacji i finansowania
komunikacji. Koncept był prezentowany
niemieckiemu sektorowi
mleczarskiemu, tj. mleczarniom
i producentom mleka, przez stowarzyszenia.
W jej tworzeniu uczestniczył
też Związek Niemieckich Rolników
(DBV).
Koszty profesjonalnej, a tym samym efektywnej komunikacji branży mleczarskiej oszacowano na około 4 mln eu...