– Nie ma jednej recepty, bo – jak mówi Łukasz Chęciński, marketing manager w firmie New Holland – sukces rynkowy zależy od wielu czynników, ale tym najważniejszym zawsze jest klient, rolnik, który jest w centrum uwagi. Aby zaufał naszej marce musi być dobrze obsłużony, musi otrzymać maszynę na czas, co w świetle obecnych problemów z dostawą części i podzespołów jest sporym wyzwaniem. Kluczowy dla sukcesu jest też sam produkt, który musi nie tylko spełniać najbardziej rygorystyczne normy pod względem bezpieczeństwa, hałasu czy drgań, ale musi być po prostu bardzo dobry jakościowo. Aby taki był, trzeba w niego zainwestować, rozwijać go, testować. Wszystko to kosztuje, dlatego ważna jest też zyskowność przedsiębiorstwa. I nawet gdy te wszystkie czynniki są spełnione a nie ma w firmie pasjonatów, to o sukces trudno. Bo jak mówi Jacek Walkiewicz, autor cenionych książek, to właśnie "pasja rodzi profesjonalizm, a profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus". W naszej firmie pasjonatów, ludzi pozytywnie zakręconych na punkcie techniki rolniczej nie brakuje.
Wszyscy dealerzy z poziomem premium
Aby odnosić sukcesy w sprzeda...