To najmocniejszy traktor Farmtraca. Ma 113 koni i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Opadająca ku przodowi maska (niestety bez celownika) skrywa angielski silnik Perkinsa 854E-E34TA o pojemności 3,4 litra. Ma on cztery cylindry, intercooler, turbinę oraz wysokociśnieniowy układ wtryskowy common rail. Aby spełniał wymagania czystości spalin, posiada zawór EGR, który cofa część gazów wydechowych do kolektora dolotowego. Zawracane spaliny są uprzednio schładzane. To celowy zabieg, który ma obniżyć temperaturę w komorze spalania, dzięki temu tlen w mniejszym stopniu łączy się z azotem. W ten sposób udaje się obniżyć emisję bardzo szkodliwych tlenków azotu NOx, które normalnie są neutralizowane przez AdBlue. W traktorze roztwór mocznika nie jest więc wymagany. Ale niższa temperatura spalania w cylindrach przyczynia się do wytworzenia cząstek stałych.
Wychwytuje je ulokowany w górnej części silnika filtr DPF. Z katalizatorem DOC, służącym do wyłapywania niepożądanych produktów spalania oleju napędowego typu tlenki węgla czy węglowodory, tworzą jeden moduł. Producent zapewniał nas, że z filtrem DPF w ciągnikach tej mocy, nie ma komplet...