Przykłady tej komunikacji z ujednoliconą kolorystyką opakowań dla poszczególnych grup nawozowych widzicie też w bieżącym wydaniu TPR. Warto do informacji sprzed tygodnia dodać kilka faktów dotyczących zmian na rynku nawozowym, i działania podejmowane przez Grupę Azoty dostosowującą wytwarzane nawozy do nowych przepisów, w tym do Europejskiego Zielonego Ładu.
Mocznik tylko z inhibitorem
Jak podkreśla dr Wojciech Wardacki,
prezes zarządu Grupy Azoty
S.A. Grupa Azoty ciągle się zmienia
i zgodnie z pierwotnymi założeniami
z 2018 roku, w ramach
segmentu Agro realizuje jednolitą
strategię i politykę handlową,
której towarzyszą działania pod
wspólną marką i jednolitymi opakowaniami.
Grupa Azoty jest liderem na rynku nawozowym. Taka pozycja ma plusy, ale też wymaga mierzenia się z wieloma zagrożeniami. Nie jest tajemnicą, że na rynku nawozowym, podobnie, jak i rynku środków ochrony roślin, jest problem z produktami podrobionymi. Jak podkreśla Piotr Zarosiński, dyrektor Departamentu Korporacyjnego Handlu Segmentu Agro, Grupa Azoty S.A. – wychodzimy naprzeciw obecnym zagrożeniom, wprowadzając na rynek innowacyjne produkty, profesjonalne d...