Czy mogę czytać artykuły na portalu TPR, jeśli nie mam wykupionej prenumeraty?
Możesz czytać wiele wiadomości i artykułów na naszej stronie. Jednak nie będziesz mieć dostępu do wszystkich tekstów. Artykuły oznaczone jaki premium (biała gwiazdka na czerwonym tle) są dostępne wyłącznie dla naszych subskrybentów i prenumeratorów.
Czy mogę anulować swoją prenumeratę po jej wykupieniu?
Tak, wszyscy abonenci mogą anulować swoją prenumeratę w dowolnym momencie. Zostanie ona zakończona po okresie za jaki już zapłaciłeś.
Jednak wówczas utracisz dostęp do wszystkich treści Premium na naszym portalu po okresie na jakich wykupiłeś prenumeratę.
Czy moja karta jest automatycznie obciążana w trakcie trwania prenumeraty?
Jeżeli w metodzie płatności wybierzesz płatność cykliczną kartą, wówczas Twoja karta będzie obciążana zgodnie z harmonogramem i cennikiem prenumeraty.
Jeżeli zrezygnujesz z prenumeraty, Twoja karta nie będzie już obciążana.
Możesz także wybrać inne metody płatności - np. BLIK czy przelewy24.
Czy otrzymam powiadomienie, że moja prenumerata wygasa?
Prenumerata jest odnawiana automatycznie przy płatności z podpięciem karty. Oznacza to, że nie musisz się martwić, że zapomnisz o jej kontynuacji.
Jeśli wybierzesz inne metody płatności jak np. BLIK czy przelewy24, wówczas na podany przez Ciebie email wyślemy informację o tym, że zbliża się termin wygaśniecia prenumeraty.
Czy mogę dzielić moje konto z innymi osobami.
Nie, w Regulaminie jasno jest wskazane, że subskrypcja czy prenumerata jest przypisana dla jednego Użytkownika. Poza tym, ze względów bezpieczeństwa nie polecamy dzielenia się swoimi danymi dostępowymi z innymi osobami.
Czy mogę treści premium i e-wydanie czytać na kilku urządzeniach?
Oczywiście, nasze rozwiązania są dostosowane zarówno do komputerów stacjonarnych i laptopów, jak i tabletów oraz smartphonów. Dlatego po zalogowaniu się na naszej stronie możesz czytać treści premium lub przeglądać e-wydanie na urządzeniu, które najbardziej lubisz lub które masz pod ręką.