Telefoniczna obsługa klientów ciagników Valtry jest czynna 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. Można na niej zadać dowolne pytania oraz zgłasić wszelkie uwagi dotyczące produktów i usług oferowanych przez sieć dealerską Valtry.
– Dzięki możliwości kontaktu telefonicznego chcemy jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta i zacieśnić z nim więzi, aby czuł, że może na nas liczyć w każdej sytuacji – twierdzi Grzegorz Wawrzynkiewicz, pełniący funkcję Managera Field Service w koncernie Agco. – Taki kontakt daje nam również możliwość poznania potrzeb rolników oraz opinii, które są dla nas tak niezwykle istotne.
Uruchomienie specjalnego numeru jest związane również z tym, że Valtra rozpoczyna w Polsce również sprzedaż agregatów prądotwórczych. Będą one dostępne są w dwóch wariantach konstrukcyjnych – obudowane z osłoną dźwiękochłonną lub bez obudowy (tzw. otwarte). Agregaty są produkowane w Finlandii i będą napędzane silnikami Agco Power z 3-, 4-, lub 6-cylindrami o mocy od 74 do 310 KM, które znane są już z ciągników rolniczych. Oferowany zakres mocy generatorów wyniesie 60-250 kVA. Firma podaje, że urządzenia będą mogły być sterowane manualnie lub automatycznie.
P. Staniszewski