Case IH Puma 240 z powershiftem
Dotychczas Puma 240 była dostępna jedynie z przekładnią bezstopniową CVXDrive, zaś "zasięg" powershifta kończył się na modelu 220. W celu implementacji do mocniejszego modelu, przekładnię jednak zmodernizowano, dając potencjalnym użytkownikom możliwość wyboru pomiędzy dwoma wariantami. Na pewno można będzie także liczyć na nieco niższą cenę w przypadku nowej opcji.
PowerDrive Full PowerShift, bo właśnie taką nazwę handlową ma skrzynia Case IH, może występować w dwóch wariantach: z 18 lub 19 przełożeniami do przodu sześcioma do tyłu, a wszystko zależy od tego, na jakiej prędkości maksymalnej nam zależy; w pierwszym przypadku można rozpędzić ciągnik do 40, a w drugim do 50 KM/h.
Jeszcze więcej zmian w Pumach
Nowa przekładnia dla "240" to nie wszystko. - W innych modelach Pumy Klienci mogą od teraz wybrać większe opony z grupy 48 (2,05 m) dla Pumy 185 i 200 z CVXDrive (wcześniej tylko dla Pumy 220/240/260 z CVXDrive). Ponadto oś przednia klasy 4,5 jest dostępna w modelach Puma 185/200/220/240 z napędem PowerDrive. Zwiększa to ładowność o 13%, spełniając potrzeby Klientów obsługujących sprzęt montowany z przodu lub z ładowaczem - czytamy w komunikacie Case IH.
Modernizacja ta pozwoliła na zwiększenie masy całkowitej do 14 ton dla ciągników z przekładnią PoverDrive i do 15 ton dla maszyn wyposażonych w CVXDrive.
Źródło: Case IH