
Zgodnie z umową, Keenan, który produkuje wozy z łopatkowo-przerzutowym systemem mieszania, będzie sprzedawał, pod swoimi barwami sześć modeli z dwoma pionowymi ślimakami o pojemnościach 18, 21, 24, 27, 30 i 33 m3 oraz trzy z trzema ślimakami (36, 40 i 44 m3), które będą powstawały w fabryce niedaleko Werony w północno-wschodnich Włoszech.
Keenan nie będzie oferował najmniejszych paszowozów z pojedynczym ślimakiem ani modeli samojezdnych produkowanych przez Storti. Współpraca obejmuje również prowadzenie wspólnych prac badawczo-rozwojowych w celu opracowania nowych modeli. Pierwsza taka maszyna ma być zaprezentowana na przyszłorocznych targach Sima w Paryżu. Będzie to pierwszy samojezdny wóz marki Keenan o pojemności 16 m3 zbudowany na podwoziu Storti, ale ze zbiornikiem z łopatkowym systemem mieszającym pochodzącym z modelu Mach Fiber 340. Ta maszyna prototypowa zostanie zbudowana we Włoszech.
Przemysław Staniszewski