Lovol z kombajnami w Unii Europejskiej
Takie wnioski płyną po konferencji, która odbyła się w chińskim mieście Weifang na przełomie listopada i grudnia br. Jak dowiadujemy się z komunikatu prasowego firmy Lovol, podczas wydarzenia zaprezentowano ciągniki od najmniejszych, 20-konnych po 340-konne konie pociągowe, prototyp sieczkarni samojezdnej oraz właśnie kombajny. Ale co najważniejsze, zapowiedziano wyposażenie ich w silniki Stage V, co umożliwi homologację w krajach Unii Europejskiej.
– Kombajny są bardzo ważnym produktem w naszej ofercie. Chcemy, aby były dostępne także w Europie. Dlatego już wkrótce pierwszy model otrzyma silnik spełniający normy Stage V i zostanie wprowadzony na europejski rynek – stwierdził Albert Ciszek reprezentujący Lovola w Polsce.
Sto tysięcy ciągników rocznie
Już niedługo, bo na przełomie kwietnia i maja 2025 ma nastąpić otwarcie nowej fabryki w Weifang zdolnej produkować 100 tys. ciągników rocznie! Tak, i nie będą to traktorki małe, a te polowe, o mocach powyżej 100 KM. Te liczby robią wrażenie.
– Lovol jako jedyny producent na świecie ma możliwości, aby w ciągu kilku kolejnych lat stać się firmą światowej klasy, dołączając do takich koncernów jak John Deere, CNH czy AGCO. Planujemy zwiększyć udział sprzedaży na każdym rynku na świecie – przewiduje Ciszek.
Jak czytamy w komunikacie firmy Lovol, konferencję zakończył uroczysty bankiet, podczas którego wyróżniono importerów i dealerów. Nagrody otrzymali m.in. firma Korbanek (która swoją drogą musi być szczególnie szczęśliwa z zapowiedzi o wprowadzeniu przez Lovola kombajnów na nasz rynek), Elrol oraz ich subdealerzy – Darex Motors i Bizon Mateusz Pasiud.
Przeczytaj również:
Mateusz Wasak
Źródło: Lovol