Jego moc 180 KM generuje 6-cylindrowy silnik NEF, który osiąga 740 Nm momentu obrotowego. Silnik posiada taką samą trwałość i odstępy między przeglądami jak diesel, ale oferuje do 30 procent oszczędności kosztów eksploatacji. Innowacyjna budowa zbiornika na metan, wykorzystująca konstrukcję rurową z wieloma warstwami kompozytów, pozwala pracować tym ciągnikiem cały dzień.
Zespół projektowy stworzył stylistykę ciągnika czerpiąc inspiracje z konstrukcji samochodów. Panoramiczne szyby zapewniają widoczność w zakresie 360 stopni. Model posiada o 20 procent więcej elementów przeszklonych w porównaniu ze standardowymi ciągnikami. Dach w formie kopuły wykonany jest ze szkła płaskiego i zintegrowany został z systemem Rolnictwa Precyzyjnego (anteną do odbioru sygnałów GPS, GLONASS), co zapewnia całkowicie panoramiczną konstrukcję. We wnętrzu kabiny znajduje się fotel upodobniony do kształtu liścia, podłokietnik z wkomponowanymi elementami sterowania oraz interaktywny ekran na podsufitce, umożliwiający sterowanie dodatkowymi parametrami.
Po raz pierwszy w ciągniku zespół wyświetlacza został zmontowany razem z kołem kierowniczym. Wszystko po to, by dostosować położenie elementów obsługi do operatora, zapewniając optymalną widoczność we wszystkich pozycjach.
Zespół projektowy stworzył stylistykę ciągnika czerpiąc inspiracje z konstrukcji samochodów. Panoramiczne szyby zapewniają widoczność w zakresie 360 stopni. Model posiada o 20 procent więcej elementów przeszklonych w porównaniu ze standardowymi ciągnikami. Dach w formie kopuły wykonany jest ze szkła płaskiego i zintegrowany został z systemem Rolnictwa Precyzyjnego (anteną do odbioru sygnałów GPS, GLONASS), co zapewnia całkowicie panoramiczną konstrukcję. We wnętrzu kabiny znajduje się fotel upodobniony do kształtu liścia, podłokietnik z wkomponowanymi elementami sterowania oraz interaktywny ekran na podsufitce, umożliwiający sterowanie dodatkowymi parametrami.
Po raz pierwszy w ciągniku zespół wyświetlacza został zmontowany razem z kołem kierowniczym. Wszystko po to, by dostosować położenie elementów obsługi do operatora, zapewniając optymalną widoczność we wszystkich pozycjach.
Przemysław Staniszewski