Firma ta jest znanym dystrybutorem sprzętu ogrodniczego obejmującego kosiarki, kosy, podkaszarki, pilarki, nożyce, odśnieżarki, myjki ciśnieniowe, agregaty prądotwórcze, pompy. Produkty NAC można kupić w kilkuset autoryzowanych punktach sprzedaży oraz w największych sieciach handlowych w tym: Castorama, Praktiker, OBI, NOMI, Bricomarche, PSB Mrówka, Makro Cash & Carry, Real, Auchan, Media Expert, Avans. Spółka współpracuje z odbiorcami na rynkach europejskich w Rumunii, Grecji, Bułgarii, Białorusi, Słowacji, na Litwie i Łotwie. Dzięki podpisanej umowie Ursus otrzyma tantiemy od sprzedaży urządzeń ogrodniczych, natomiast NAC uzyska możliwości związane z eksploatacją najbardziej znanego w Polsce rolniczego znaku.
– Zdecydowaliśmy o kooperacji w zakresie urządzeń ogrodniczych z firmą NAC, bo podobnie jak w naszym przypadku, jest to typowo krajowa, dynamicznie rozwijająca się spółka, która dysponuje bardzo dobrymi jakościowo wyrobami – powiedział Karol Zarajczyk, prezes Ursusa. – Produkty wytwarzane przez firmę NAC stanowią niejako uzupełnienie oferty produktowej Ursusa skierowanej do ogrodnictwa. Dotychczas nasza marka kojarzyła się głównie z ciągnikami oraz szeroko pojętym rolnictwem. Obecnie postanowiliśmy rozszerzyć swój obszar działania na ogrodnictwo.
– Dla nas ta współpraca oznacza poszerzenie oferty rynkowej, ale jednocześnie wejście w inny, wyższy segment rynku – mówi Marcin Przytulski, dyrektor zarządzający NAC. – To również wymiana doświadczeń i wyzwanie, jakie niesie kooperacja z jedną z najsilniej zakorzenionych i tak dobrze rozpoznawalnych polskich marek.
Podpisana umowa jest wyrazem realizacji strategii rewitalizacji marki Ursus w kooperacji z innymi podmiotami zasilanymi wyłącznie polskim kapitałem także w segmencie
ogrodniczym. Znaczącym czynnikiem do podpisania umowy było to, że produkty firmy NAC opierają się o rodzimą dokumentację techniczną oraz rygorystycznie przestrzegane procesy kontroli jakości na każdym etapie produkcji.
P. STANISZEWSKI