Jak informuje Andrzej Kolędo, kierownik działu marketingu w Metal – Fach, zmiana strony była przede wszystkim podyktowana chęcią zwiększenia przejrzystości dostępnych w serwisie produktów i unowocześnieniem ich prezentacji. A tych, w ofercie firmy jest przeszło 60 rodzajów, co daje łącznie kilkaset różnych wyrobów.
- Stanęliśmy przed zadaniem, aby z jednej strony ułatwić internautom dostęp do naszych bogatych zasobów bo oprócz prostych opisów maszyn, do większości produktów są dodatkowo dostępne informacje techniczne, zdjęcia, multimedia i instrukcje obsługi, a z drugiej jednocześnie naszym zamiarem było zbudowanie serwisu nowoczesnego, zaprojektowanego zgodnie z obowiązującymi trendami – dodaje.
Oprócz zmodyfikowanego sposobu wyświetlania i wyszukiwania oraz prezentacji wyrobów firmy, strona zyskała również odświeżoną szatę graficzną – layout. Nowa strona Metal – Fachu jest przy tym w pełni responsywna, czyli zgodna z wymogami urządzeń mobilnych.
Ze względu na to, że ok. 30 procent produkcji spółki trafia na rynki zagraniczne, do ponad 30 państw, strona, co ciekawe, jest dostępna w aż 18 językach!