Rozpalić Firestone
Firestone jest amerykańską legendą z ponad stuletnią historią. Jego celem jest rewitalizacja i zbudowanie nowoczesnego wizerunki marki „młodej duchem”. Aby to osiągnąć firma swoje działania opiera na jej najważniejszych atutach: wysokiej jakości produktach oraz bogatej tradycji firmy.
Nowe konkurencyjne produkty
Wraz ze zmianą wizerunku marki, do oferty Firestone weszły nowe konkurencyjne produkty. Destination HP, Winterhawk 3, czy Multihawk 2, to wprowadzone w ciągu ostatniego roku modele bieżników, które już zdobyły uznanie klientów i ekspertów branżowych opracowujących rankingi opon.
Firestone Music Tour
Jednym z motywów nowego wizerunku marki jest muzyka - najbardziej uniwersalny i popularny element naszej kultury, który budzi pozytywne emocje oraz jednoczy ludzi. Dlatego kampania - Firestone Music Tour koncentruje się wokół cyklu 6 najważniejszych w Europie festiwali muzycznych, w tym Open’era, których partnerem jest Firestone.
Kompleksowy sponsoring
Firestone będzie do dyspozycji na specjalnym stanowisku, organizując różne atrakcje zarówno na terenie festiwalu jak i na parkingach. Firestone Music Tour będą również towarzyszyć kampania w mediach społecznościowych i akcje promocyjne dla klientów!
Dla tych, którzy chcą poznać Firestone Music Tour od środka przygotowany został konkurs Firestone Roadie! Aby dołączyć do grona Firestone Roadie i zdobyć unikalne festiwalowe doświadczenia należy wziąć udział w internetowym konkursie.
Więcej szczegółów na www.firestone.eu
Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy przejął markę Firestone w 1988 roku i dokłada starań aby promować ją w Europie. Pod marką Firestone są produkowane także opony do maszyn rolniczych.