Od ponad roku, w ramach nowej strategii biznesowej, sklepy Grene zmieniają się w nowoczesne, wielozadaniowe placówki z logo Powered by Kramp (PbK). Otwarte w Starym Mieście Centrum Rolnicze PbK to pierwszy w Europie obiekt pokazowy. Łącznie to ponad 800 mkw. przestrzeni sprzedażowej, magazynowej, edukacyjnej i testowej.
Nowy format sklepu zwiastuje dużą zmianę w podejściu do handlu rolniczo-technicznego i stawia na innowacje. Dlatego takich rozwiązań nie mogło zabraknąć na otwarciu. Wydarzenie miało dwóch prowadzących – Piotra Kaliskiego, influencera rolniczego znanego pod pseudonimem Rolnik Szuka oraz… robota, który chętnie i naturalnie wchodził w interakcję na scenie. Zresztą po zakończeniu części oficjalnej, z robotem mogli spotkać się i porozmawiać inni goście.
Podczas otwarcia wykorzystano też energetycznych bębniarzy czy pokaz gry świateł. Główną atrakcją spotkania była jednak wspólna podróż 150 zaproszonych gości i odkrywanie kolejnych stacji testowych w Kramp Lab. Obecni na wydarzeniu mogli tam m.in. przetestować części rolnicze czy sprawdzić wytrzymałość obuwia roboczego na wysokie temperatury. Wszystkie te doświadczenia będą dostępne dla każdego odwiedzającego Centrum Rolnicze PbK.
Kramp chce, aby dzięki PbK każdy konsument znalazł się w przyjaznym i nowoczesnym otoczeniu, które w namacalny sposób pomoże mu w dokonaniu właściwego zakupu. Jednocześnie w Centrach Rolniczych, firma będzie w stanie przeprowadzać efektywne szkolenia dla swoich pracowników oraz partnerów biznesowych.
Sklep otwarty w Starym Mieście to pierwszy z 5 tego typu obiektów, które Kramp zamierza stworzyć w Polsce. Drugie Centrum Rolnicze PbK powstanie już w przyszłym roku w Mielcu. Równocześnie, w całym kraju trwa rebranding sklepów Grene, a sieć PbK rośnie. W ciągu roku od premiery nowego formatu sklepów, powstało już blisko 70 takich placówek.
O tym, jak można dołączyć do sieci PbK, dowiesz się na: www.poweredbykramp.pl.