Ciągnik powstał z myślą o gospodarstwach hodowlanych jako sprzęt wielozadaniowy, ale z powodzeniem może być też wykorzystywany w gospodarstwach mieszanych lub w firmach komunalnych. T4.75S waży 3100 kg, rozstaw osi wynosi 2123 mm, wysokość do krawędzi dachu na kołach 420/70R30 z tyłu to 2500 mm.
Zupełnie nowa kabina
Nowa kabina wyróżnia się przestronnością i dużą widocznością w każdym kierunku. Kabina osadzona jest na czterech słupkach dzięki czemu kąt widzenia operatora wynosi aż 3160 co znacząco podnosi komfort jazdy i pracy. Przednia część kabiny jest całkowicie przeszklona, dzięki czemu operator doskonale widzi co leży pod kołami a to bardzo poprawia bezpieczeństwo pracy. Dostępne w standardzie okno dachowe ułatwia pracę z ładowaczem czołowym. Całkowicie płaska podłoga ułatwia wsiadanie i dodaje przestrzeni. Panoramiczne, półokrągłe szyby zapewniają doskonałe wyciszenie, poziom głośności w kabinie ciągnika w ruchu, z włączonym wentylatorem wynosi 87 dB, co dla tej klasy ciągnika stanowi świetny wynik.
Niskie koszty serwisowania maszyny
Ciągnik napędza 3-cyl. jednostka o pojemności 2930 cm3. Silnik jest 4-ro zaworowy, układ wtryskowy Common Rail, z turbiną i intercoolerem, dzięki suchemu katalizatorowi DOC oraz zaworowi EGR spełnia obowiązującą dla tej mocy normę spalin Tier 4A. Wysoki maksymalny moment obrotowy 341 Nm jest osiągany przy 1400 obr./min co oznacza, że silnik jest bardzo elastyczny i jednocześnie ekonomiczny. Maksymalna moc jest utrzymywana w szerokim zakresie obrotów 1600 – 2300 obr./min Zużycie paliwa w pracy z maksymalną mocą wynosi 235 g/kWh.
Większa wszechstronność
T4.75S jest wyposażony w dwie pompy hydrauliczne. Dla układu kierowniczego i smarowania dedykowana jest pompa o wydajności 29 l/min. Zawory hydrauliki zewnętrznej oraz podnośnik napędza pompa o wydajności 47,7 l/min. Ciągnik dysponuje sześcioma wyjściami hydraulicznymi z tyłu (3 pary). Udźwig tylnego podnośnika z siłownikiem wspomagającym na końcówkach hakowych wynosi aż 3000 kg.
Model T4.75S wyposażony jest w mechaniczną przekładnię z czterema biegami głównymi i trzema zakresami co daje nam 12 biegów do przodu i 12 do tyłu. Sprzęgło zarówno skrzyni biegów jak i wałka WOM (załączany niezależnie) jest w kąpieli olejowej. Rewers zmiany kierunku jazdy jest również hydrauliczny i znajduje się z lewej strony kolumny kierownicy.
- Zmiana kierunku jazdy odbywa się bez użycia sprzęgła nożnego
- Prędkość jazdy wynosi 38 km/h
- Dostępne są trzy prędkości wałka WOM: 540/540Eco/prędkość zależna od prędkości jazdy
Nowy seria T4S spełnia wszystkie obowiązujące normy i wymogi jeżeli chodzi o bezpieczeństwo i ochronę środowiska, min.:
- Normę emisji spalin TIER 4A
- Regulację TMR dotyczącą bezpieczeństwa operatora i osób znajdujących się w bezpośrednim otoczeniu maszyny, w tym przypadku dodatkowe wyposażenie obejmuje:
§ Dedykowany włącznik WOM
§ Zaokrąglenie ostrych krawędzi
§ Nowe szerokokątne lusterka
§ Etykiety, symbole i oznaczenia
§ Nowe elektroniczne sterowanie systemami pojazdu
§ Unowocześniony zespół przyrządów z lampkami ostrzegawczymi
- Warunki dyrektywy UE 74/151/EEC Aneks 6 dotycząca poziomu hałasu w kabinie