StoryEditorSpółdzielnia mleczarska

Jakość produktów OSM Garwolin mówi sama za siebie

27.06.2021., 12:06h
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Garwolin prowadzi kampanię informacyjno-promocyjną w ramach projektu pt. „Promocja Maślanki Garwolińskiej Naturalnej, Twarogu Garwolińskiego Półtłustego, Twarogu Garwolińskiego Tłustego, Serka Homogenizowanego Waniliowego oraz upowszechnienie wiedzy o tych produktach i systemie jakości, w ramach którego te produkty zostały wytworzone (Jakość Tradycja)” w ramach poddziałania 3.2 Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

Kampania „Jakość mówi sama za siebie”

Dzięki uczestnictwu w systemie „Jakość Tradycja” Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Garwolin już po raz drugi została beneficjentem Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 i otrzymała dofinansowanie ze środków UE na kampanię informacyjno-promocyjną.

Kampania reklamowa pod hasłem „Jakość mówi sama za siebie” rozpoczęła się z dniem 01.11.2020 r. i będzie trwać do 30.04.2022 r. Jej wartość wynosi 2 128 717,22 zł netto, z czego 70% stanowi dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. Realizowana jest w pięciu etapach poprzez liczne formy dotarcia do konsumentów takie jak: telewizja, radio, Internet (Facebook, dedykowana strona internetowa, blogi kulinarne), prasa, marketing bezpośredni, targi zagraniczne, konferencje, degustacje, pokazy, reklama outdoor (billboardy metro, autobusy, przystanki, auta dystrybucyjne OSM Garwolin).
Aktualnie spółdzielnia prowadzi już trzeci etap kampanii, w ramach którego m.in. zbudowana została dedykowana strona internetowa oraz Facebook, do odwiedzania których serdecznie zachęcamy, wykonywane są nowe oklejenia aut dystrybucyjnych, reklama w warszawskim metrze, na autobusach, przystankach i elementy marketingu bezpośredniego, powadzone będą degustacje i pokazy. Różne formy reklamy o charakterze lokalnym, krajowym i zagranicznym będą się wzajemnie uzupełniać, co pozwoli na dotarcie do dużej grupy osób.

Wyróżnione produkty OSM Garwolin

Produkty nabiałowe OSM Garwolin wyróżnione znakiem „Jakość Tradycja” to:
  • Twaróg Garwoliński Tłusty;
  • Twaróg Garwoliński Półtłusty;
  • Maślanka Garwolińska Naturalna;
  • Serek Homogenizowany Waniliowy.

Jaki jest cel kampanii?

Celem kampanii reklamowej jest zwiększenie rozpoznawalności produktów objętych reklamą, zwrócenie uwagi na specyficzne cechy produktu (wysoka jakość wynikająca z tradycyjnego charakteru, wytwarzane według tradycyjnych receptur). Dotarcie do szerokiego grona konsumentów pozwoli na eskalację wiedzy w zakresie wysokojakościowej produkcji, a tym samym wzrost popytu na te produkty. 

Zdjęcie: OSM Garwolin
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
21. listopad 2024 16:31