Nagroda Blix Awards powędrowała do Mlekovity. Polacy kochają jej produkty
Nagroda Blix Awards jest o tyle wyjątkowa, że otrzymują ją marki najczęściej wybierane przez polskich konsumentów podczas codziennych zakupów.
To kolejna tego typu nagroda w ostatnim czasie – Mlekovita zwyciężyła również w CPS GfK Brand Footprint 2024 jako najczęściej wybierana przez Polaków marka FMCG. W szeroko zakrojonym badaniu Grupy BLIX, przy udziale merytorycznym UCE Research i KANTAR Polska, Polacy wyrazili ponad 634 tys. opinii na temat przeszło 1,3 tys. marek.
Konsumenci wskazywali te, które najczęściej wybierają podczas codziennych zakupów w sklepach stacjonarnych. Badanie jest o tyle obiektywne, że marka nie może nominować siebie do Blix Awards ani nie może zostać nominowana przez osoby trzecie.
Organizatorzy przeprowadzają niezależne badania, w których biorą udział marki dostępne na polskim rynku, należące do 93 kategorii FMCG. Nagroda Blix Awards jest wręczana w najważniejszych kategoriach FMCG, a zwycięzcami są marki, które zostały wybrane przez shopperów, którzy dokonują codziennych zakupów w sklepach stacjonarnych.
To już druga nagroda Blix Awards w kategorii "nabiał" dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita
W kategorii „Nabiał” po raz drugi z rzędu zwyciężyła Mlekovita.
– Otrzymanie nagrody Blix Awards przez markę Mlekovita stanowi potwierdzenie, że przywiązując ogromną wagę do jakości, bezpieczeństwa i wartości odżywczych swoich produktów oraz ich wpływu na zdrowie konsumentów, odpowiadamy na potrzeby i oczekiwania konsumentów. Nasze działanie znajduje odzwierciedlenie w codziennych wyborach zakupowych Polaków, które poskutkowało już drugim tego typu wyróżnieniem w tym roku – o tyle wyjątkowym, ponieważ o jego przyznaniu zdecydowali sami kupujący. Dla nas to potwierdzenie dobrze wykonanej pracy, w wyniku której nasze produkty niezmiennie cieszą się zaufaniem i uznaniem Polaków. To po nie sięgają najchętniej, bo są dla nich numerem jeden w swojej kategorii – podkreśla prezes zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
Nagroda „Blix Awards – Wybór Konsumentów 2024” to już drugie w ostatnim czasie tego typu wyróżnienie. Marka Mlekovita zajęła także 1. miejsce wśród najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG według najnowszego raportu CPS GfK Brand Footprint 2024, opartego na całorocznej obserwacji koszyków zakupowych 13,5 mln polskich gospodarstw.