Nowe mleko zagęszczone SM Gostyń dla osób nietolerujących laktozy
Produkty bez laktozy coraz częściej poszukiwane są przez konsumentów doświadczających jej nietolerancji. Sprzedaż tej kategorii rośnie szybciej od produktów tradycyjnych. Artykuły mleczne bez laktozy są kupowane przez blisko 75% polskich gospodarstw domowych. Łącznie na produkty „bez laktozy” Polacy wydają ponad 800 mln zł.
– Stale pracujemy nad umocnieniem pozycji lidera w kategorii mlek zagęszczonych. Dziś chcemy uzupełnić ofertę produktem dedykowanym szczególnie dla osób zmagających się z nietolerancją laktozy – mówi Stefan Stachowiak, prezes zarządu Spółdzielni Mleczarskiej w Gostyniu.
To kolejna odsłona tego popularnego produktu spółdzielni o wyjątkowych walorach smakowych i jakościowych z niską zawartością tłuszczu. Jak podkreśla Stefan Stachowiak: – Wyraźnie słodki, przyjemny smak nowego produktu, to efekt zastosowania naszej unikalnej receptury oraz enzymatycznego rozkładu laktozy na cukry proste. Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu, dziś znów możemy oferować wyjątkowy produkt, coraz częściej poszukiwany na rynku przez klienta.
Obecnie w portfolio spółdzielni jest blisko 50 wysokiej jakości produktów, a to nie koniec nowości.
– Planujemy każdego roku wprowadzać minimum jeden nowy produkt na rynek. Dziś głównym celem sprzedażowym spółdzielni jest dalsze umacnianie pozycji lidera w kategorii mlek zagęszczonych – dodaje Stefan Stachowiak.
– Mleko zagęszczone to nasz wiodący produkt, który charakteryzuje się szerokim zastosowaniem w kuchni. Oprócz podnoszenia walorów smakowych kawy, można je użyć do przygotowania deserów, koktajli, zabielenia zup czy tworzenia sosów o wyjątkowym smaku. Każdy kucharz, amator dobrej kuchni, z pewnością znajdzie dla siebie jego ciekawe zastosowanie – podkreśla Bernadeta Glapiak, dyrektor Handlu i Marketingu Spółdzielni Mleczarskiej w Gostyniu.
Mleka zagęszczone siłą napędową Spółdzielni Mleczarskiej w Gostyniu
Mleka zagęszczone są wiodącym produktem gostyńskiej spółdzielni. Produkty tej kategorii po raz pierwszy zostały wprowadzone na rynek w 1978 roku. Obecnie w ofercie spółdzielni mleczarskiej powstają mleka zagęszczone niesłodzone light, light z dodatkami takimi jak magnez czy błonnik oraz nowość – light bez laktozy.