Żółte cysterny Serenady bohaterami filmu „Drużyna A(A)”
Produkcja, w której śmiało można powiedzieć, że jednym z bohaterów drugoplanowych jest marka Serenada, opowiada o grupie anonimowych alkoholików, którzy, walcząc ze swoimi słabościami, podejmują niezwykłą misję – przemycenie dwóch cystern spirytusu przez Polskę.
W rzeczywistości, nie są to jednak zwykłe cysterny – ich charakterystyczny żółty kolor, pokrycie czarnymi kropkami i ogromne logo Serenady sprawiają, że wyróżniają się na tle każdego innego transportu.
W filmie występuje znakomita obsada aktorów: w tym Danuta Stenka, Magdalena Cielecka, Michał Żurawski, Łukasz Simlat, Mikołaj Kubacki i Maria Sobocińska. Co więcej, część scen została nakręcona w zakładzie produkcyjnym Spółdzielczej Mleczarni Spomlek w Radzyniu Podlaskim, a w epizodach występują pracownicy, co dodaje tej współpracy jeszcze bardziej wyjątkowego charakteru.
Premierę filmu uświetniły sery SM Spomlek
Na premierze filmu Serenada towarzyszyła uczestnikom i na ekranie i we foyer kina Helios, w warszawskim Blue City. Doskonałe sery na deskach podane w towarzystwie win zachwyciły gości. Przestrzeń wypełniliśmy też podświetlanymi reklamami konkursu Serenady oraz zapowiedziami nowej lokalizacji restauracji Bursztynowa przy Królewskiej 16 w Warszawie. Wybitni goście i przedstawiciele prasy oraz gwiazdy otrzymały od nas miniaturki cystern Serenada oraz sery, co wywołało ogromne poruszenie, wiele z nich umieściło relacje z wydarzenia na swoich social mediach.
Niewątpliwą atrakcją filmu są żółte cysterny z logo Serenada, które odgrywają swoją własną rolę w fabule, a sama marka staje się symbolicznym wsparciem dla bohaterów w ich misji. Z tej okazji, równocześnie z premierą filmu, SM Spomlek wystartował z ogólnopolską promocją konsumencką, w której każdy fan Serenady może wziąć udział. Konsumenci otrzymają w niej 10 000 miniaturowych cystern na mleko w barwach Serenady, nawiązujących do przygód z filmu, zaś nagrodą główną jest voucher o wartości 40 000 zł na wycieczkę.
Oprac. Beata Dąbrowska