Przewodniczący rady nadzorczej – Marek Kalinowski, Agnieszka Kamela – wiceprezes zarządu SM Spomlek, Paweł Gaca – prezes zarządu oraz przedstawiciele firmy z aktorem Piotrem Trojanem podczas premiery, która odbyła się18 września w Warszawiefirmowe
StoryEditorSpółdzielnie mleczarskie

Spomlek z marką Serenada w filmie „Drużyna A(A)”

13.10.2024., 11:00h

SM Spomlek i marka Serenada mają swój wizerunkowy udział w filmie „Drużyna A(A)”, którego premiera odbyła się 18 września br. w Warszawie.

Żółte cysterny Serenady bohaterami filmu „Drużyna A(A)”

Produkcja, w której śmiało można powiedzieć, że jednym z bohaterów drugoplanowych jest marka Serenada, opowiada o grupie anonimowych alkoholików, którzy, walcząc ze swoimi słabościami, podejmują niezwykłą misję – przemycenie dwóch cystern spirytusu przez Polskę.

W rzeczywistości, nie są to jednak zwykłe cysterny – ich charakterystyczny żółty kolor, pokrycie czarnymi kropkami i ogromne logo Serenady sprawiają, że wyróżniają się na tle każdego innego transportu.

W filmie występuje znakomita obsada aktorów: w tym Danuta Stenka, Magdalena Cielecka, Michał Żurawski, Łukasz Simlat, Mikołaj Kubacki i Maria Sobocińska. Co więcej, część scen została nakręcona w zakładzie produkcyjnym Spółdzielczej Mleczarni Spomlek w Radzyniu Podlaskim, a w epizodach występują pracownicy, co dodaje tej współpracy jeszcze bardziej wyjątkowego charakteru.

image
Przewodniczący rady nadzorczej – Marek Kalinowski, Agnieszka Kamela – wiceprezes zarządu SM Spomlek, Paweł Gaca – prezes zarządu oraz przedstawiciele firmy z aktorem Piotrem Trojanem podczas premiery, która odbyła się18 września w Warszawie
FOTO: firmowe

Premierę filmu uświetniły sery SM Spomlek

Na premierze filmu Serenada towarzyszyła uczestnikom i na ekranie i we foyer kina Helios, w warszawskim Blue City. Doskonałe sery na deskach podane w towarzystwie win zachwyciły gości. Przestrzeń wypełniliśmy też podświetlanymi reklamami konkursu Serenady oraz zapowiedziami nowej lokalizacji restauracji Bursztynowa przy Królewskiej 16 w Warszawie. Wybitni goście i przedstawiciele prasy oraz gwiazdy otrzymały od nas miniaturki cystern Serenada oraz sery, co wywołało ogromne poruszenie, wiele z nich umieściło relacje z wydarzenia na swoich social mediach.

Niewątpliwą atrakcją filmu są żółte cysterny z logo Serenada, które odgrywają swoją własną rolę w fabule, a sama marka staje się symbolicznym wsparciem dla bohaterów w ich misji. Z tej okazji, równocześnie z premierą filmu, SM Spomlek wystartował z ogólnopolską promocją konsumencką, w której każdy fan Serenady może wziąć udział. Konsumenci otrzymają w niej 10 000 miniaturowych cystern na mleko w barwach Serenady, nawiązujących do przygód z filmu, zaś nagrodą główną jest voucher o wartości 40 000 zł na wycieczkę.

Oprac. Beata Dąbrowska

Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
13. październik 2024 11:02