Branża mleczarska jest bardzo trudna i wymagająca
Dziękuję administracji rządowej, samorządom, mediom, rolnikom, pracownikom oraz przede wszystkim konsumentom.
Sukces Mlekovity nie jest przypadkowy
Ten sukces, to nie przypadek: to ciężka praca i wytrwałość 5 tysięcy pracowników w naszych 22 zakładach produkcyjnych i 33 centrach dystrybucyjnych. To miłość i pasja do ziemi i hodowli naszych 15 tysięcy dostawców, od których pozyskujemy najwyższej jakości surowiec, którego codziennie na ponad 185 liniach produkcyjnych przetwarzane jest 8 milionów litrów.
W ubiegłym roku, którego dotyczy ranking, mimo mocno konkurencyjnego, trudnego rynku oraz zawirowań związanych z pandemią, Grupa MLEKOVITA osiągnęła kolejny rekord – ponad 5,6 mld zł przychodu. Wartość eksportu wyniosła zaś 1,6 mld zł. Ostatni rok i wszystkie minione lata były bardzo pracowite, pełne wyzwań, intensywnego rozwoju i zrealizowanych innowacyjnych projektów. Udowodniliśmy, że jesteśmy wiarygodnym partnerem biznesowym i warto nam zaufać, gdyż to zaufanie stanowi filar partnerskiego biznesu – współpracujemy owocnie dla wspólnego rozwoju, a nasze innowacyjne produkty, cenione i dostosowane do gustów konsumentów dostarczamy nie tylko do sklepów w całej Polsce, ale także do 167 krajów na świecie.
Zadowolenie klientów na pierwszym miejscu
Nieustannie dbamy o zadowolenie klientów poprzez ofertę dostosowaną do ich potrzeb i gustów. Między innymi dlatego w 2020 roku uruchomiliśmy nowe kanały sprzedaży, dzięki którym można szybko i łatwo zamówić nasze produkty z dostawą do domu, korzystając z oferty sklepów internetowych www.mlekovitka.pl, z szerokim asortymentem produktowym oraz www.sba.com.pl z ofertą produktów wysokobiałkowych, skierowanych przede wszystkim do osób aktywnych fizycznie.
Wszyscy ciężko pracowaliśmy na to, by zmienić obraz polskiego mleczarstwa
Głęboko wierzę, że przeprowadzone przez MLEKOVITĘ działania umocniły jej pozycję i wpłynęły pozytywnie na doświadczenia zakupowe naszych klientów. Ale to też nasz wspólny sukces – całej polskiej spółdzielczości mleczarskiej, polskich producentów żywności. Wszyscy ciężko pracowaliśmy na to, by zmienić obraz polskiego mleczarstwa oraz postrzeganie przez konsumentów polskich produktów mlecznych. Dzięki inwestycjom w nowe technologie i doskonalenie jakości wpłynęliśmy na wzrost rangi polskich produktów mleczarskich nie tylko w Polsce, ale także na arenie międzynarodowej. Za granicą doceniani jesteśmy głównie za to, że przy optymalnej, bo nie najwyższej cenie, gwarantujemy wyjątkowy smak i najwyższą jakość naszych polskich produktów.
Wypowiedź Prezesa Grupy MLEKOVITA Dariusza Sapińskiego na Gali 14. Rankingu Spółdzielni Mleczarskich, 09.09.2021,Białystok