Na wszystkie te potrzeby Mlekovita odpowiada na bieżąco i dzięki temu już kolejny rok odnosi rynkowy sukces z rekordowymi wynikami. Przychody, które w minionym roku przekroczyły 5 miliardów zł, to nie tylko zasługa obserwacji rynku i odpowiedzi na jego potrzeby. To przede wszystkim codzienna praca 5000 wykwalifikowanych pracowników, przy ponad 180 liniach produkcyjnych w 20 zakładach produkcyjnych, w których przetwarzanych jest 8 milionów litrów najlepszego mleka dostarczanego przez 15 000 polskich rolników. To dzięki ich codziennym wysiłkom ponad 1000 wytwarzanych w naszych zakładach produktów mlecznych znanych jest nie tylko w Polsce, ale i 159 krajach świata.
Mlekovita promuje i pomaga
Mlekovita jest też liderem eksportu, posiada uprawnienia już do 159 krajów świata. Jednym z projektów marketingowych promujących markę za granicą jest udział w Africa Eco Race 2020, który ma wyjątkowy charakter. Reprezentacja wybitnych polskich sportowców wystartuje w rajdzie w ramach projektu Misja Uratuję Cię, łącząc ducha sportu z akcją charytatywną. Projekt został objęty patronatem TVP2, która relacjonuje oba jego etapy: grudniowe przygotowania i rajd rozgrywany w dniach 5–19 stycznia 2020 r. Ambasadorką projektu została dziennikarka i prowadząca Pytanie na Śniadanie w TVP Marcelina Zawadzka, jednocześnie uczestniczka rajdu. Mlekovita jest partnerem strategicznym akcji. Biorący udział w projekcie zawodnicy przywiozą do Senegalu mleko w proszku przekazane przez firmę Mlekovita dla dzieci chorych i niedożywionych, pozostających pod opieką ośrodka misyjnego kierowanego przez siostrę urszulankę Ksawerę Michalską na przedmieściach Dakaru. Przekażą je 20 stycznia, podczas uroczystego finału akcji.