Mlekovita zorganizowała II Ogólnopolski Kongres Energetyki, Logistyki i Transportu
Ogólnopolski Kongres Energetyki, Logistyki i Transportu to druga odsłona ubiegłorocznego wydarzenia skupionego na transformacji energetycznej w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem. W tym roku tematyka kongresu została poszerzona o zagadnienia związane z usprawnianiem systemu logistyczno-transportowego. Rosnące koszty energii, konieczność nieustannego dostosowania produktów i usług do zróżnicowanych i wciąż rosnących potrzeb konsumentów, a z drugiej strony kryzysy rynkowe i oczekiwania rozsądnej ceny za jak najwyższą jakość stają się ogromnym wyzwaniem dla przedsiębiorców. Sprostanie takim wymogom klientów i odpowiedź na bieżące trendy wymaga nieustannego rozwoju, także pod kątem swojej energochłonności i wpływu swojej działalności na środowisko.
Mleczarstwo w dobie transformacji energetycznej i ekologicznej
Kongres Energetyki, Logistyki i Transportu, zorganizowany przez Grupę Mlekovita, miał na celu zaprezentowanie najnowocześniejszych technik i technologii w kontekście energii oraz usług i produktów, ułatwiających codzienną pracę zakładów, efektywne magazynowanie, skuteczną logistykę i transport, a przy tym o najwyższą jakość produkowanego asortymentu.
– Spotykamy się tu, gdzie bije serce polskiego mleczarstwa, by wraz z firmami odpowiadającymi za różne obszary energetyczne, porozmawiać o usługach i produktach ułatwiających codzienną pracę zakładów, a także o transformacji energetycznej i zapewnieniu bezpieczeństwa systemu energetycznego. Wyzwaniem dzisiejszych czasów jest też efektywne magazynowanie, skuteczna logistyka i transport, zachowując dbałość o najwyższą jakość wyprodukowanego asortymentu – mówił prezes zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński. – Odpowiednie zaopatrzenie w media energetyczne oraz zarządzanie łańcuchem dostaw wpływa na redukcję kosztów i wydajność przedsiębiorstwa. Pozwala śmiało rozwijać asortyment w odpowiedzi na trendy rynkowe oraz potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów, m.in. wprowadzając takie innowacje jak produkty z mleka A2A2 od Mlekovity.
Firmy uhonorowane Złotym Logo Mlekovity
Podczas Kongresu odbyła się gala nagród, podczas której uhonorowano partnerów Mlekovity w zakresie produktów i usług energetycznych, logistycznych i transportowych.
Za efektywne zarządzanie podległymi jednostkami organizacyjnymi prezes zarządu Grupy Mlekovita uhonorował też pracowników najwyższym firmowym odznaczeniem – Złotym Logo Mlekovity.
Tuż po tej krótkiej uroczystości uczestnicy Kongresu mogli wysłuchać wystąpień przygotowanych przez firmy:
- Eneon sp. z o.o.,
- Skuma M. Skurka Sp.k.,
- SEEN TECHNOLOGIE Sp. z o.o.,
- PRO-WAM Sp. z o.o.,
- ULMA Packaging Polska Sp. z o.o.,
- EPURO Sp. z o.o.,
- LOOS Centrum Sp. z o.o.,
- Endress+Hauser Polska Sp. z o.o.,
- PROMAG S.A.,
- Coldex Sp. z o.o.,
- Centrum Elektroniki Stosowanej „CES” Sp. z o.o.
- Fotowoltaika Agro Sp. z o.o.
Źródło: Grupa Mlekovita