W ostatnich latach firma Dairy Farmers of Canada wdrożyła etykietę „Niebieska krowa” (ang. „Blue Cow”), aby odróżnić kanadyjskie produkty mleczne od importowanych.envato elements
StoryEditorŚwiatowy rynek mleka

Jak wygląda promocja mleka w USA i Kanadzie? Czym się inspirować?

09.06.2024., 14:00h
W ciągu ostatnich dwudziestu lat spożycie mleka w Ameryce Północnej stale i konsekwentnie spada. Niemniej jednak branża mleczarska w dalszym ciągu podejmuje wysiłki, aby odwrócić tę tendencję, wdrażając innowacyjne metody marketingowe.

W artykule przeczytasz:

Promocja mleka po kanadyjsku

W ostatnich latach firma Dairy Farmers of Canada wdrożyła etykietę „Niebieska krowa” (ang. „Blue Cow”), aby odróżnić kanadyjskie produkty mleczne od importowanych.

By wzmocnić program, w ostatnim czasie wdrożono nowy program nagród dla klientów, który dodatkowo ma stymulować sprzedaż rodzimych produktów. Program oferuje konsumentom, którzy się zarejestrują, różnorodne nagrody lojalnościowe, zachęcając ich do wybierania kanadyjskich produktów mlecznych zamiast importowanych, czyli tych, które, jak się okazuje, były najczęściej wybierane przez kanadyjskich konsumentów.

Korzyści, poza nagrodami, obejmują wyłączny dostęp do promocji, konkursów, przepisów, informacji o wartościach odżywczych i nowych treści. Ponadto, firma Dairy Farmers of Canada uruchomiła nowy cyfrowy katalog o nazwie Blue Cow Spotter, który zawiera obszerny spis kilku kanadyjskich produktów mlecznych obecnie dostępnych w sklepach. Certyfikat ma znaczący wpływ na zachowanie zakupowe konsumentów, ponieważ 85% Kanadyjczyków zna tę markę.

Jak amerykanie stymulują popyt na własne produkty mleczarskie?

Amerykański przemysł mleczarski rozpoczął w 1993 r. niezwykle udaną kampanię reklamową pod hasłem „Masz mleko?”, który trwał do 2014 r. Później, w obliczu pandemii, kampanię wznowiono. Kilka miesięcy temu USDA (Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych) ogłosił, że przeznaczy 23 mln dolarów w postaci dotacji w ramach programu Dairy Business Innovation Initiatives na wsparcie dla mleczarni przedsiębiorstw i producentów.

Pozostało 67% tekstu
Dostęp do tego artykułu mają tylko Prenumeratorzy Tygodnika Poradnika Rolniczego.
Żeby przeczytać ten i inne artykuły Premium wykup dostęp.
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
24. listopad 2024 01:43