StoryEditorWiadomości z branży

CIECH Sarzyna z nową ofertą i planem rozwoju na 2018 rok

23.01.2018., 07:01h
CIECH Sarzyna, największy polski producent  środków ochrony roślin, przedstawił swoje plany rozwojowe na rok 2018. Fundamentem rozwoju biznesu AGRO Grupy CIECH mają być intensywne działania badawczo-rozwojowe, rozbudowa oferty produktowej oraz postępująca ekspansja zagraniczna.
CIECH Sarzyna będzie nadal systematycznie rozwijać swoją sieć dystrybucji i sprzedaży oraz wzmacniać prowadzone działania promocyjne, w tym programy lojalnościowe dla punktów sprzedaży i gospodarstw.

Lider herbicydów zbożowych

Na konferencji prasowej przedstawiciele spółki podsumowali również najważniejsze wydarzenia ostatnich 12 miesięcy w biznesie AGRO Grupy CIECH. Wśród najważniejszych osiągnięć wymieniono ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży wypracowany przez sztandarowe produkty w ofercie CIECH Sarzyna. Spółka umocniła się na pozycji lidera rynku herbicydów zbożowych, odnotowując w sezonie 2017 wzrost sprzedaży w tym obszarze o prawie 35-proc. Rewelacyjnie na tle rynku wypadła również sprzedaż glifosatu Agrosar 360 SL, która w porównaniu do sezonu 2016 wzrosła o 90 procent.

Nasze bardzo dobre wyniki to efekt konsekwentnie wdrażanej strategii rozwoju CIECH Sarzyna, w tym intensyfikacji działań badawczo-rozwojowych, rozbudowy naszej oferty produktowej, ekspansji na rynki zagraniczne oraz wzmocnienia obszarów sprzedaży i marketingu. Dzięki ciężkiej pracy oraz zaufaniu trzech pokoleń polskich rolników do wysokiej jakości naszych produktów, wypracowujemy bardzo dobre wyniki mimo coraz większej konkurencji na rynku – mówi Mariusz Grelewicz, prezes zarządu CIECH Sarzyna.

Nowe pestycydy i nawozy

W 2018 roku CIECH Sarzyna zamierza poszerzyć swoją ofertę dla rolnictwa o 6 nowych środków ochrony roślin. Na rynku zadebiutuje m.in. o herbicyd zbożowy Chwastox Nowy Trio 390 SL, fungicyd do ochrony sadów Metised 700 WG, zaprawy nasienne Beltone 25 FS i Rancona 15 ME, fungicyd Agrotalonil 500 SC oraz produkt do zwalczania ślimaków Pengran 5 GB. W tym roku spółka poszerzy ofertę w kategorii specjalistycznych nawozów dolistnych. W 2017 roku wprowadziła do sprzedaży markę nawozu Sarplon, a w tym wprowadzi nawóz z krzemem Sarmin maKSi.

Program rozwoju portfolio spółki na rynkach międzynarodowych zakłada rejestrację w latach 2017–2021 ponad 20 nowych własnych produktów w strefie centralnej i południowej (m.in. Niemcy, Czechy, Włochy, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania czy Irlandia). Spółka realizuje plan inwestycyjny dla uzyskania własnych zezwoleń dla substancji aktywnych, których liczba ma wzrosnąć z 2 w 2016 roku do 10 w roku 2020.

M. Kalinowski
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
22. listopad 2024 02:10