Wymiana doświadczeń ekspertów i rolników
Przedstawiciele znanego producenta nawozów przez trzy dni spotkania aktywnie włączali się w rozmowy z rolnikami, udzielając im eksperckich rekomendacji oraz przedstawiając portfolio produktowe. Podczas targów odwiedzający mieli okazję zapoznać się z ofertą ponad 300 wystawców. Wśród nich byli przedstawiciele branż, które ściśle powiązane są z rynkiem ziemniaka. Uczestnicy imprezy mogli m.in. poznać najnowsze trendy w uprawie i nawożeniu roślin oraz przetestować specjalistyczny osprzęt maszynowy.
Odpowiednia dawka nawozu kluczowym elementem uprawy
Znaczący udział w tegorocznych targach POTATO POLAND miał także ANWIL SA, który był jednym z partnerów branżowych wydarzenia. Przedstawiciele włocławskiej spółki z Grupy ORLEN z dużym zaangażowaniem dzielili się z rolnikami swoją wiedzą w zakresie uprawy i nawożenia ziemniaka. Pytań ze strony odwiedzających było wiele. W szczególności dotyczyły one tego, jakie nawozy wybierać oraz czym sugerować się przy doborze odpowiednich dawek nawozu.
Jest to temat ważny dla polskiego rolnika, ponieważ odpowiednie nawożenie jest podstawą nowoczesnej technologii uprawy, która kształtuje wielkość i jakość plonu. Natomiast wzrastające wymagania ze strony konsumentów sprawiają, że wyłącznie plon dobrej jakości znajdzie przyszłych
odbiorców.
odbiorców.
ANWIL stawia na rozwój i konkurencyjność
W maju zeszłego roku ANWIL SA rozpoczął realizację strategicznej dla spółki inwestycji, która zwiększy zdolności produkcyjne firmy, jak również jej konkurencyjność wobec zagranicznych producentów. Budowa nowej linii nawozowej pozwoli także zwiększyć portfolio produktowe, które sprosta rosnącemu popytowi na nawozy azotowe.
Marek Kalinowski
Za informacją ANWIL
Zdjęcie: Pixabay
Za informacją ANWIL
Zdjęcie: Pixabay