Była to już druga edycja serii wydarzeń skupionych wokół ochrony insektycydowej upraw organizowanych przez Sumi Agro Poland we współpracy ze sklepami partnerskimi.
Wartościowe spotkania z cyklu Mospilan Tour
Organizatorzy zachęceni wysoką frekwencją i bardzo pozytywnym odbiorem tej inicjatywy po pierwszej edycji, w tym roku ponownie wyjechali w trasę po Polsce. Spotkania odbywały się w niemal niezmienionej formule, która, jak wynika z opinii rolników i sadowników, doskonale się sprawdziła. Na uczestników czekał poczęstunek, firmowe upominki i promocyjne warunki zakupu na MOSPILAN 20 SP.
Jak wynika z opinii uczestników, niezobowiązujący charakter spotkań jest jednym z atutów tego wydarzenia.
– Nasi goście podczas rozmów w czasie Mospilan Tour wielokrotnie podkreślali, że taka formuła spotkań jest bardzo wartościowa – mówi Marta Strzelecka-Berek, kierownik ds. produktów rolniczych Sumi Agro Poland. – Stawiamy na bezpośredni kontakt z naszymi klientami, bo to daje nam możliwość zbudowania dobrych relacji i wsłuchania się w ich potrzeby. Dzięki temu w naszej codziennej pracy możemy lepiej na takie zapotrzebowanie odpowiedzieć. Za sprawą Mospilan Tour jesteśmy bliżej klientów i lepiej ich rozumiemy, a oni to doceniają.
Mospilan 20 SP cieszy się dużym zaufaniem wśród rolników
Druga edycja spotkań była także doskonałą okazją do utrwalenia wiadomości z zakresu zwalczania szkodników. Sukces tego wydarzenia pokazuje, że taki sposób dzielenia się wiedzą przypadł do gustu gościom odwiedzającym sklepy w czasie wydarzenia.
– Rolnicy i sadownicy, którzy tak licznie odwiedzali nas we wszystkich miejscach, w których byliśmy, dostrzegają wartość merytorycznych dyskusji odbywających się na każdym spotkaniu – zauważa Urszula Filipecka, dyrektor marketingu Sumi Agro Poland. – Pamiętając o tym, jakim uznaniem i zaufaniem cieszy się Mospilan 20 SP, czyli produkt, który wybraliśmy na motyw przewodni tych wydarzeń, dbamy o to, by były one forum do wymiany doświadczeń i źródłem rzetelnej wiedzy na temat ochrony insektycydowej. Chcemy, aby Mospilan Tour cieszył się taką renomą jak patronujący mu insektycyd i, jak pokazuje już druga edycja naszych spotkań, to się udało.
Kolejne spotkania z cyklu odbędą się za rok
Tegoroczny Mospilan Tour przechodzi do historii branżowych wydarzeń, jednak organizatorzy już deklarują, że w przyszłym roku znów wyruszą w wiosenną trasę po Polsce. Jak informowali na spotkaniu przedstawiciele firmy Sumi Agro Poland, w ramach akcji promocyjnej pod hasłem "Mospilan teraz jest tańszy" można zakupić ten produkt z atrakcyjnym rabatem aż do 30 czerwca 2023 roku.
Marek Kalinowski
Za informacją Sumi Agro Poland
Fot. Sumi Agro Poland
Artykuł ukazał się w Tygodniku Poradniku Rolniczym 21/2023 na str. 23. Jeśli chcesz czytać więcej podobnych artykułów, już dziś wykup dostęp do wszystkich treści na TPR: Zamów prenumeratę.