Barenbrug Polska ma już 120 lat!
Spotkanie prowadzone przez Piotra Krzywickiego, managera Barenbrug Polska rozpoczęła prezentacja Jana Haalbooma, Head of Marketing & Sales Barenbrug Holland. Przybliżył on historię firmy, której jubileusz 120-lecia przypada właśnie w tym roku. Obecnie firma będąca światowym liderem w produkcji nasion traw zatrudnia ponad 950 pracowników w 22 krajach świata i prowadzi centra badań i rozwoju na wszystkich kontynentach.
Tom Niehof, International Product Manager Forage Barenbrug Holland zaprezentował strategiczne kierunki rozwoju oferty produktowej. Kluczowe założenia przyświecające procesowi tworzenia nowego portfolio, to m.in. wysoka strawność mieszanek z wysoką zawartością białka, dbałość o glebę, wykorzystanie dobroczynnego działania koniczyny oraz lucerny, a przede wszystkim dostarczenie rolnikom skutecznych rozwiązań, aby radzić sobie z problemami produkcji w warunkach suszy.
– Nasza oferta na 2025 rok to odpowiedź na współczesne potrzeby rolników, którzy oczekują od nas nie tylko jakości, ale i rozwiązań wspierających efektywne gospodarowanie. Cieszymy się, że możemy dzielić się tymi innowacjami z naszymi partnerami – podkreślił Tom Niehof.
Nowe mieszanki na rok 2025
Ważnym punktem programu konferencji była prezentacja Piotra Kowalskiego, Area Sales Managera Barenbrug Polska. Przedstawił on Mistrzowską Drużynę Barenbrug, czyli nowości produktowe na sezon 2025, sygnowane hasłem „Mistrzowskie plony zaczynają się od sprawdzonej mieszanki”. Goście mieli okazję poznać szczegóły dotyczące sześciu nowych mieszanek traw pastewnych (Tornado, Alfa Value, Topgraze, Vital, Renegaide i Topsilo) oraz dwóch nowych mieszanek koniczyn (Duet i Quartet).
Nie oznacza to jednak, że sprawdzone i cieszące się renomą produkty firmy odejdą do lamusa. B&G 13 Poplon, Lucerna Alfa Comfort i Yellow Jacket oraz koniczyna Protafix pozostaną w ofercie firmy. W trakcie wydarzenia uhonorowano Bogdana Dzielińskiego, wieloletniego partnera Barenbrug Polska, którego gospodarstwo miało okazję testować na swoich polach nowości firmy oraz jako pierwsze w Polsce otrzymało prestiżowy znak Ambasadora marki Barenbrug Forage Innovation Farm.
Spotkanie w Łochowie było również okazją do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych relacji biznesowych oraz omówienia wyzwań stojących przed branżą rolniczą w nadchodzących latach.
Marek Kalinowski
Za informacją prasową Barenbrug Polska