Niewykluczone zmiany w zarządach funduszy promocji
Minister Jan Krzysztof Ardanowski, podczas niedawnego spotkania w resorcie wyjaśniał, że dotarcie do konsumentów z bardzo dobrej jakości produktami będzie odbywało się nie tylko poprzez skoncentrowaną produkcję, ale także „promocję nastawioną na cele promocyjne, a nie wycieczki po świecie”. Minister zapowiedział, że jeśli zajdzie taka potrzeba, zmieni składy zarządów funduszy promocji.
– One gospodarują pieniędzmi rolników, muszą więc starać się pobudzić rynek na produkty pochodzące z polskiego rolnictwa – podkreślał minister Ardanowski.
O interes polskich przedsiębiorców zagranicą zadbają radcy rolni
Resort wraca też do koncepcji z 2007 r., która zakładała powołanie radców rolnych w ambasadach.
– W ministerstwie przerost administracyjny jest niesamowity, dlatego z oszczędności kadrowych wygospodaruję etaty dla radców. W kluczowych, z naszego punktu widzenia, krajach przypilnują interesów polskich firm. Nie tylko tych wielkich, które mają potężne działy marketingu, ale też mniejszych, zainteresowanych eksportem. Zostało to już uzgodnione z ambasadorami – zapewnił minister.
Tomasz Ślęzak
Tomasz Ślęzak
(fot. KPRM)