Kramp Polska od środka
– Główny cel Kramp Open był jeden. Chodziło o pokazanie firmy od środka, o przedstawienie ludzi, z którymi klienci utrzymują codziennie kontakt, czy to telefoniczny, czy mailowy – mówił Jarosław Łuczak, szef marketingu w Kramp Polska. Dodatkowo firma chciała, żeby goście w ten sposób poznali, jak funkcjonuje na co dzień, w tym jak wygląda proces obsługi ich zamówień w magazynie.
Kramp Academy i „Rolnictwo 4.0”
Kramp zapewnia, że chciał się ze swoimi gośćmi podzielić także wiedzą. Dlatego ok. 70 dostawców odpowiadało na pytania dot. ich produktów. Z tego też powodu w ramach Kramp Academy zorganizowano szkolenia prowadzone przez trenerów biznesu – Jacka Walkiewicza i Jakuba Bączka. Odbył się też wykład i panel dyskusyjny „Rolnictwo 4.0” przygotowany przez prof. Jacka Przybyła z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Dotyczył on przede wszystkim nowoczesnych technologii w rolnictwie
- Uczestnicy Kramp Open mogli zobaczyć, jak dokładnie wygląda realizacja ich zamówień w magazynie firmowym
Ta wiedza powinna pozwolić, zwłaszcza pracownikom sklepów Grene, lepiej obsługiwać gospodarzy i proponować im rozwiązania najbardziej odpowiednie dla ich gospodarstw.
Paweł Mikos