Dla kogo dedykowany jest plebiscyt Perły Regionu?
– Perły Regionu to plebiscyt dedykowany firmom mniejszym, lokalnym. W przeciwieństwie do dwóch pozostałych plebiscytów – Pereł FMCG i Pereł Rynku Kosmetycznego, o Perły Regionu mogą ubiegać się produkty, które są na rynku od lat czy dziesięcioleci. To może być chleb pieczony z dziada pradziada czy ser produkowany zgodnie z rodzimą tradycją – opowiada Daria Mulart.
Jak zgłosić swój produkt?
Należy wejść na stronę „Perły Rynku” i wypełnić elektroniczny formularz wraz z oznaczeniem kategorii produktu. Jeśli produkt jest już na półkach w sklepach, należy dodać kod EAN oraz przesłać zdjęcia produktu.
– Przygotowujemy ankiety do głosowania, które przekazujemy naszemu jury. W jego skład wchodzi czterdziestu ośmiu praktyków – osoby na co dzień zajmujące się negocjacjami handlowymi i budowaniem oferty asortymentowej w sieciach, z których się wywodzą. Są to prezesi, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy zakupów, menedżerowie odpowiedzialni za rozwój biznesu w sieciach hiper- i supermarketów, sieciach regionalnych, drogeriach, sieciach stacji paliw oraz na e-platformach sprzedażowych. Uczestnicy badania przesyłają na wskazane adresy próbki produktów, bezpośrednio do wszystkich czterdziestu ośmiu jurorów – wyjaśnia Daria Mulart.
Jak oceniane są produkty?
Ocenie podlega wygląd, smak, opakowanie, czy produkt wpisuje się w trendy i czy ma szansę zainteresować konsumenta. Produktom przyznawane są punkty, które następnie są zliczane i przekładają się na trzy miejsca na podium w poszczególnych kategoriach. Uczestnicy badania mają możliwość zaprezentowania swoich produktów oraz zdobycia Perły Regionu – unikatowej nagrody przyznawanej przez specjalistów z handlu. Aby wypełnić formularz, wejdź na stronę www.perlyrynku.pl i kliknij w baner „Zgłoś swoją nowość”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o badaniu, napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karolina Kasperek
Zdjęcie: Pixabay